vrijdag 15 maart 2024

Bezoek-en bloemrijke verjaardag.

 Goedenavond. 
De mensen zijn weer weg. De avondmaaltijd is op en het is weer heel heet binnen. Het werd een beetje fris op het eind van de middag en ik moest koken. Dus de kachel weer aangemaakt. 
Toen hij nog koud was kon ik er wat van mijn gekregen planten op zetten. Ter gelegenheid van mijn verjaardag vandaag. 


Ik werd versierd door lezeres Lida.




De kachel als (heel) tijdelijke verblijfplaats voor de gekregen bloemen. 

Behalve veel bloemen waren er ook veel mensen. Hanny is gezellig een groot deel van de dag gewenst. 


Ze kwam met een heel assortiment van gebak en andere versnaperingen. 


Carla had veel viooltjes in de aanbieding. 

Carla en Hanny kennen elkaar. Ze zijn onder andere samen al eens naar mij in Frankrijk geweest. 



Henny (links)  en Hennie en Janny hadden elkaar ook al ooit ontmoet in Frankrijk waar het stel buren zijn van mij.




En hier zitten mijn buren van de boot, Ton en Monique, met hun meegebracht bloemstuk in het midden. 

Ook Andries was van de partij. Hij is vertrouwd met de meeste voorgenoemde vrienden.
Morgenavond komt Bert voor de afterparty. Hij krijgt bieten, aardappelen en eieren voorgeschoteld met als toetje gebakjes naar keuze.

Henny maakt deel uit van de Ierse band Irish Cream. Aanstaande zondag twaalf uur is iedereen welkom in Oss in de Sint Jozefkerk.







De dag begon heel grappig met de felicitatie van Toon, veerman en bloglezer.



Hij stuurde mij een bewerkt filmpje waar ik de rockster uithang. Te zien op de status van WhatsApp. 
Het was geen droge dag, af en toe moest er een gast die naar huis ging of iets moest halen uit zijn auto,  rennen om niet te veel druppels op zich te krijgen. Maar daar stond tegenover dat er weer een regenboog te bewonderen was.




Spreuk van de dag. 


Schoonheid kun je in de verte zoeken,  maar je kunt het ook onder je voeten kweken.



F i j n e   A v o n d .



Geen opmerkingen:

Een reactie posten