zondag 31 maart 2024

Gezellige bezoekdag: André, Sjaantje en Erik kwamen.

 Goedenavond. Het is half negen zomertijd en heb het voetbal van de eredivisie al bekeken. Het eten staat op de kachel. Het is even de vraag of het hard genoeg pruttelt om gaar te worden. Als ik er nog hout bij gooi wordt het veel te warm binnen. Maar zo te ruiken zit er toch wel beweging in de snijbonen. 
Behalve bezoek kreeg ik vandaag ook een foto van een recent gravuurwerkje van mijn Franse vriend Michel, een gelovige kunstenaar. 


Paaszaterdag.

Sjaantje en André kwamen vanmorgen op de koffie, vanmiddag kwam Erik. Hij is misdienaar en na de dienst komt hij vaak naar mij. We hebben samen weer veel gepuzzeld en Erik kwam met een voorstel voor een spreuk: "Wat stom dat hij niets zegt "

Intussen is het eten inderdaad gaar geworden en zet ik het van de kachel af.

Er kwam ook een paaswens uit Italië van mijn Nederlandse vrienden Kees en Marion, die daar wonen bij het Meer van Ortha. 

Een goed Pasen. 

En een Duitse vriend Marc, die ik vorig jaar in Santiago de Compostella ontmoet heb toen hij een wandeling van ruim een jaar aan het maken was stuurde beelden uit de Zwitserse Alpen waar hij nu in de horeca werkt. 

Hij zit tot zijn nek toe in de sneeuw,  kun je wel zeggen.

Allemaal mensen die ik graag weer eens wil ontmoeten. Als straks de bezoeken aan de audicien voorbij zijn liggen er misschien weer fietsreizen in het verschiet.

Op de status van WhatsApp is te zien hoe prachtige de lucht gisteravond in het water spiegelde.

Van Nicole kreeg ik vandaag het........


Gedicht van de dag. 










En met dit plaatje wens ik u ........

Een gezegend paasfeest. 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten