zondag 24 maart 2024

Mijn accordeons zijn toch redelijk goed. Weer binnendagje.

 Goedenavond.  Nou ja, hoe moet ik het noemen? Het is kwart voor zes en nog lang niet donker. De dagen worden allengs langer.
Vandaag weer de hele dag thuis gebleven zonder bezoek. Alleen heb ik mijn buren Ton en Monique even gesproken. Ze waren wezen kijken op hun bootloze plek. Met dit slechte weer konden ze op de werf niet veel doen. Vandaag behalve breien ook een accordeon ter hand genomen. Mijn pessimistische idee dat er geen enkele goeie bij is van de accordeons die ik nog heb kan ik bijstellen. Degene die ik nu probeerde is even goed als die waarmee ik deze week al heb opgetreden. 



Ben weer wat opgeschoten met de trui, waarvan het doel niet het eindproduct is maar de weg ernaartoe. 






Die is nog erg lang en brengt me tot de volgende .......


Uitspraak van de dag. 



Als je klaar bent met breien ben je uitgebreid.


Enkele fikse buien vielen vandaag op mijn dak, zoals overal in Nederland wel, zoals mensen mij schreven. 





De fikse wind zorgde ervoor dat de kachel het goed bleef doen.

 



Hoewel ik soms niet wist of ik hem uit moest laten gaan,  als het zonnetje binnen voor grote hitte zorgde.


Geen wolkje aan de hemel, zou je zeggen. 


Op de status van WhatsApp komt vanavond de maan die gisteravond haar licht in de plas deed spiegelen.
En nu is het etenstijd voor mij. Snijbonen, aardappelen en kipfilet. Ik wens u een prettige avond. 

T o t    M o r g e n. 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten