zaterdag 30 maart 2024

Een week vol optredens. Vandaag in Uden.

 Goedenavond. 
Het was me het weekje wel. Behalve maandag heb ik elke dag ergens gespeeld. Vandaag ben ik naar Uden getogen. Ook hier was er weer veel animo voor mij en ik heb er zoals altijd veel vrolijke liedjes gespeeld. Maar er komen ook af en toe wat serieuze nummers tussendoor. Graag draag ik die langzaam voor. Dat gaat nu ook weer beter,  doordat mijn oren weer meer horen wat ik zelf speel en dus kan ik er bij zingen. Zo in deze paastijd doe ik regelmatig het kerklied U zij de glorie, opgestane heer......., maar ook door het jaar heen komt het wel voor dat ik dat speel en zing,  in Frankrijk met een Franse tekst. Heel veel populaire op Pasen gerichte liederen zijn er niet. Toevallig las ik in de krant het volgende:





Wat ik ook graag voordraag is ...........


Het lied van de dag. 


Weet je dat er sprookjes zijn, 
die nooit zijn opgeschreven. 
Sprookjes die voor jou en mij
Altijd blijven leven. 

Altijd, altijd schijnt er een zon of een maan.
Altijd altijd blijven er sprookjes bestaan. 

Weet je dat er mensen zijn,
Die altijd blijven leven. 
Mensen die voor jou en mij
Altijd blijven geven.

Altijd, altijd schijnt er een zon of een maan,
Altijd altijd blijven die mensen bestaan. 

Ook vandaag heb ik de mensen het bovenstaande enkele malen op het hart gedrukt.

Er liepen  twee schattige wezens door Uden, die de mensen paaseitjes en ander snoepgoed aanboden. 



Natuurlijk kreeg ik ook mijn deel. Een filmpje ervan staat op de status van WhatsApp. 

Inmiddels heb ik weer lekker gegeten,  is mijn buikje weer gevuld en ga ik lekker uitrusten. 
Tot slot nog een foto van een kleurrijke lucht toen de zon net onder was.




T o t   M o r g e n. 








Geen opmerkingen:

Een reactie posten