woensdag 20 maart 2024

Oorlog en liefde in de plas. KA-z e n en andere teksten geschilderd.Trui ook verder gekomen.

 Goedenavond. Het was een zeer bewogen dag op de plas. Vanmorgen meteen toen ik wakker werd zag en hoorde ik verschillende meerkoeten vrijen en vechten. Meteen dus al mijn smartphonecamera er bijgehaald. Maar in de loop van de dag waren er nóg boeiendere taferelen en één ervan is uitverkoren om op de status van WhatsApp te komen. 




Ook in de lucht waren er veel vogels te zien vandaag.







Zelf heb ik van alles gedaan op deze mooie lentedag. De accordeon die ik gisteren mee had had een bastoets die lichtelijk bleef steken. Een beetje olie lijkt te hebben geholpen. Ook heb ik enkele meegestolen spreukenbordjes herschilderd, zodat de mensen die naar me luisteren weer wat te lezen hebben. 






Morgen is Dick jarig, de man van de biologische KA-zen, die tevens een boeddhistische inslag heeft. 



 Het bordje en de letters die op het tafeltje liggen neem ik morgen mee als cadeautje. Benieuwd of hij ze in wil/kan passen in zijn kraam. 
Mijn trui is ook weer een beetje verder gekomen vandaag. 





De bijbehorende tekening ook.



André en Sjaantje hadden friet gehaald,  maar veel te veel voor hun twee. Een bord vol heb ik ook nog opgegeten. Nu nog een blik bruinebonensoep en ik heb alweer niet echt gekookt vandaag. Niet erg verstandig want morgenavond ben ik op Dick zijn feestje en is het afwachten of ik dan iets krijg.
In de ochtend wil ik al vertrekken om eerst in Wijchen op de markt te spelen. 

De stapel is voor de zoveelste keer weer opgebouwd. 

Als ik er geen palen voor zet zal het zaakje vroeg of laat toch weer gaan duikelen. 

Mooie viooltjes kleuren het voorplecht.  Allemaal gekregen nog met mijn verjaardag. 





De lucht was mooi vanavond rond zonsondergang. 




Spreuk van de dag. 

Wanneer je een belofte doet geef je hoop,  wanneer je hem ook nakomt schep je vertrouwen. 


Vertrouw er dus maar op dat er morgen weer een blog komt, maar omdat ik niet in de rust ben maar op een feestje kan mijn verhaal dan wel eens summier zijn.


Slaap zacht straks.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten